ضرورت حل مشکلات تيم اميد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ضرورت حل مشکلات تيم اميد
نوشته شده در 12 دی 1389
بازدید : 24
نویسنده : مولوی
رئيس فدراسيون فوتبال از تصميم جدي براي حل مشکلات تيم فوتبال اميد جهت حضور موفق در مرحله مقدماتي المپيک لندن خبر داد.

به گزارش مهر، علي کفاشيان در پايان نشست روز يکشنبه کميته فني فدراسيون فوتبال ضمن بيان مطلب فوق گفت: در اين نشست گزينه هاي داخلي و خارجي پيشنهاد شده براي تيم جوانان مورد بحث و بررسي قرار گرفت بعضي از اعضا اعتقاد داشتند مربي داخلي براي اين تيم بهتر است و بعضي مربي خارجي را نظر داشتند اما تصميم گيري نهايي در اين خصوص صورت نگرفت.

وي اضافه کرد: همچنين در اين نشست افاضلي گزارشي از تمرين هاي روزهاي اخير تيم اميد ارائه کرد ايشان از شروع کار ابراز ناراحتي کردند و اين روند را با غيبت بازيکنان تمرينات برگزار مي‌شود را مناسب ندانست.

رئيس فدراسيون فوتبال در اين خصوص اضافه کرد: در کميته فني تصميم گرفته شد اين مشکلات به صورت جدي برطرف شود تا همانند زمان پيرواني که مي گفت بازيکنان در تمرينات حاضر نمي شوند دچار نشويم. با اين روند تيم اميد به مشکل خواهد خورد زيرا بايد تمرينات با حضور تمام بازيکنان برگزار شود.

وي تاکيد کرد: اينجا به عزيز محمدي رئيس سازمان ليگ و بهروان رئيس ليگ دسته اول تاکيد شد که هر چه زودتر اين مشکل برطرف شود البته مربي و سرپرست تيم اميد هم بايد با تعامل با باشگاه شرايط حضور بازيکنان را فراهم کنند البته اگر مربي خارجي هم بياوريم و همچنان بازيکنان در تمرينات شرکت نکنند پولمان هدر رفته است.

کفاشيان در خصوص خبرهاي که در مورد استعفايش مطرح شده اظهار داشت: بحث استعفا درست نبوده و چنين چيزي مطرح نيست. فدراسيون فوتبال مجمع دارد که بالاترين مرجع تصميم گيري است. در آن مجمع که رياست آن بر عهده علي سعيدلو رئيس سازمان تربيت بدني است و همچنين اعضاي آن اگر تشخيص دهند من براي تيم مفيد نيستم در اين خصوص تصميم گيري مي کنند.

وي اضافه کرد: استعفا مشکلي را حل نمي کند و تنها باعث راحت شدن فرد مي شود. در اين شرايط حساس درست نيست از زير بار مسئوليت شانه خالي کنيم.

رئيس فدراسيون فوتبال در مورد راي گيري کنفدراسيون فوتبال آسيا که طي چند روز آينده در قطر برگزار مي شود، تصريح کرد: ما براي اين انتخابات آماده ايم و تمرکزمان را روي انتخاب سعيدلو به عنوان نايب رئيس گذاشته ايم. تمام توانمان را به کار مي بنديم تا اين انتخاب صورت گيرد زيرا حق ايران است که در اي اف سي کرسي داشته باشيم.

وي با بيان اينکه متاسفانه به امير قلعه نويي براي حضور در اين نشست اطلاع رساني صحيحي صورت نگرفته بود در مورد انتخاب سرمربي تيم ملي بزرگسالان خاطر نشان کرد: الان ايام ژانويه و تعطيلات سال نوي ميلادي است و همه در تعطيلات به سر مي برند.

کفاشيان در خصوص بحث تلفيق سازمان تربيت بدني با سازمان ملي جوانان و تشکيل وزارت ورزش و جوانان گفت: قطعا در آينده وزارت ورزش نمي تواند بر کار فدراسيون ها خصوصا فدراسيون فوتبال دخالت کند. فدراسيون فوتبال مجمع دارد که بالاترين نهاد تصميم گيري آن است. اگر اين اتفاق بيفتد از فردا نماينده ها مي خواهند پس از هر ناکامي آن وزير را به چالش بکشند و اين گونه کاري از دست وي بر نمي آيد.

کفاشيان با بيان اينکه فدراسيون فوتبال کارش را چه وي باشد و چه نباشد طبق قوانين پيش مي برد در پايان گفت: تشکيل وزارت ورزش تبعات منفي زيادي داشته و به نفع ورزش نيست. وزارت ورزش تنها مي تواند با اداره کل هاي تربيت بدني استان ها ارتباط داشته باشد حتي هيئت ها هم به علت اينکه مجمع دارند نمي توانند زير نظر وزارت باشند. حتي در اين مدت فشارهايي روي ما وجود داشت که مسئولان بعضي از هيئت ها را برکنار کنيم اما ما نمي توانيم زيرا بايد مجمع آن هيئت ها در اين خصوص تصميم گيري کنند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: